قوانین و مقررات

به ذره بین خوش آمدید. 

مجموعه ای از قوانین و مقرراتی که ذره بین خود را پایبند به آنها می داند و/یا از مخاطبین تقاضای رعایت آنها را دارد به شرح ذیل می باشد:

1.  ذره بین خود را متعهد به رعایت حقوق اخلاقی، مادی و معنوی تولیدکنندگان محتوی  و مخاطبین خویش می داند.

2.  ذره بین حداکثر تلاش خود ر ا در خصوص احراز شاخص های مرتبط با کیفیت علمی محتوای آموزشی  تولید شده از طریق انتخاب مدرسین خوش نام و با سابقه و همچنین همتراز داوری به کار خواهد بست.

3. ذره بین با ایجاد تالارهای گفتگو و دریافت نظرات و انتقادات مخاطبین به طور دائمی در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی و جلب سلیقه مخاطب تلاش خواهد نمود.

4. ذره بین خود را صاحب امتیاز و صاحب حق نشر مطالب منتشر شده می داند و افراد متخلف را به لحاظ شرعی و عرفی مسئول و قابل پیگرد می داند.

5. ذره بین خود را متعهد به رعایت تمامی قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران و دریافت تمامی  مجوزات و مدارک لازم در خصوص قوانین کسب و کار و تولید محتوای مجازی  از مراجع ذی صلاح می داند.

6. ذره بین حداکثر تلاش خود را در حفظ محرمانگی اطلاعات کاربران و نتایج دوره های آموزشی آنها به کار خواهد بست.

7. استفاده از محتوای سایت منوط به ثبت نام و درج اطلاعات هویتی افراد خواهد بود.

8. مخاطبین مجاز به در اختیار گذاشتن حساب کاربری خود به دیگران و یا ضبط و انتشار محتوای سایت با هرگونه هدف تجاری، آموزشی یا غیره نمی باشند.

9. در صفحه اول، رویت فهرست درس‌ها بدون ورود به سایت امکان پذیر می باشد.

10. به منظور جلوگیری از انتشار مطالب تبلیغی (هرزنامه) یا مطالب نامرتبط دیگر در صفحه مشخصات فردی، کلیه کاربران باید به‌ عنوان یک کاربر واقعی (غیر مهمان) وارد سایت شوند.

11. کاربران عادی مجاز به جاسازی اشیاء چندرسانه‌ای (مانند Flash) در بین متن‌ها با استفاده از tag های صریح EMBED و OBJECT نیستند.

12. میزان زمانی که افراد برای ویرایش مطالب ارسالی به تالار گفتگو، نظرات در فرهنگ‌های معانی و غیره در اختیار دارند معادل ۳۰ دقیقه خواهد بود.

13. پس از 5 بار تلاش‌های ناموفق برای ورود به سایت، حساب کاربری قفل می شود و به‌ طور خودکار پس از گذشت 30 دقیقه از حالت قفل‌شده خارج خواهد شد.




آخرین تغییر: یکشنبه، 18 شهریور 1397، 10:24 عصر